Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Rumors....


     Rumors rumors rumors.... Κάποιες φορές θέλω να ανοίξω το παράθυρο του σπιτιού μου και να φωνάξω δυνατά: Get a life!!! Αλλά μετά σκέφτομαι πως θα χάσω την φωνή μου, άδικα...

     Ζούμε σε ένα κόσμο ανταγωνιστικό.... Ο ένας προσπαθεί να γίνει καλύτερος από τον άλλον και όταν αυτό δεν γίνεται εφικτό άμεσα, ξεκινάνε πρώτα με τα λόγια και με το να διαδίδουν φήμες για σένα παντού!






     Εντάξει δεν είπα ότι θέλω όλοι να με συμπαθούν ή να συμφωνούν με τις πράξεις μου αλλά όχι και να ασχολούνται οι άλλοι με το τι κάνω και γιατί το κάνω... Ιδικά όταν αυτοί που ασχολούνται δεν έχουν άμεση σχέση με μένα και δεν έχουν καμία θέση στην ζωή μου!!

     Μια Εβραϊκή παροιμία λέει κάτι όπως ... Κάποιος έχει καλή όραση για να μπορεί να διακρίνει την σκόνη στα μαλλιά του πλησίον του αλλά δεν μπορεί να διακρίνει την μύγα στη μύτη του!!!  Μετάφραση?? Όλοι είναι ικανοί να διακρίνουν μέχρι και την πιο μικρή λεπτομέρεια πάνω στον άλλον αλλά και να τον κρίνουν για τα πάντα αλλά δεν είναι ικανοί να δουν τα χειρότερα που συμβαίνουν στην δική τους ζωή, τα λάθη που κάνουν και ότι καμιά φορά αυτοί κάνουν τα ίδια και χειρότερα από αυτούς που κρίνουν...





     Μην κρίνεις για να μην κριθείς!!! Δεν θα κρίνω όσους με κρίνουν αλλά και ούτε θα ασχοληθώ καθόλου!!! Έμαθα να ακούω και να δέχομαι την κριτική από την οικογένεια μου και από τους καλούς μου φίλους μόνο, επειδή ξέρω ότι αυτοί και κάτι κακό να πούν σε μένα θα είναι με καλή πρόθεση... Αλλά δεν θα επηρεαστώ από άλλους που δεν με ξέρουν καν ή που δεν μπήκαν τον κόπο να με καταλάβουν και να μπουν στην θέση μου! Ο κάθε άνθρωπος αντιδρά διαφορετικά και παίρνει διαφορετικές αποφάσεις για κάθε επιλογή στην ζωή του... Κανείς δεν μπορεί να τον κρίνει αλλά και ούτε να του υποδείξει τι είναι σωστό!!!  Δεν θα μπω καν στην διαδικασία να σκεφτώ την κριτική που ακούω από όλους... αλλά και ούτε τα κακά σχόλια που ακούω συχνά... Κανείς δεν είναι τέλειος και ούτε εγώ αποτελώ εξαίρεση σε αυτό...






     Μπορεί εγώ να θέλω να βγαίνω, να διασκεδάζω καθημερινά, να μη παίρνω την ζωή πολύ στα σοβαρά, μπορεί να κάνω παρέα όλη μέρα με άντρες αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι, μπορεί να ντύνομαι λίγο επίσημα, λίγο προκλητικά κάποιες φορές , λίγο περίεργα για πολλούς αλλά αυτή είμαι εγώ... Αυτή είναι η ζωή μου και έτσι μ' αρέσει!! Δεν ζητώ επιβεβαίωση για τον εαυτό μου, αναγνώριση ότι δεν κάνω λάθη ή να έχω ''φίλους'' πολλούς.... Θέλω απλά να είμαι εγώ και σε όποιον αρέσω... Και δεν με νοιάζει η κριτική τους ιδικά από άτομα που εμφανίζονται στην ζωή μου ως φίλοι και το μόνο που κάνουν είναι να σε κατηγορούν μόλις γυρίσεις την πλάτη.... Μόνο και μόνο αυτό δηλώνει τον χαρακτήρα του αλλά και το πόσο αξίζει ως άνθρωπος και φίλος!!!

     Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!!! Η ζωή είναι τόσο ωραία για να την χαρούμε και να κρατήσουμε τις ωραίες στιγμές και ο χρόνος μας είναι πολύ πολύτιμος για να τον ξοδέψουμε σε ανθρώπους που θέλουν να μας πληγώνουν και δεν έχουν αξία για μας!!!

Και εσύ που πιστεύεις όλα όσα ακούς.... Να ακούς πολλά και να πιστεύεις λίγα!!! ;)




Video: Ida Corr - What Goes Around Comes Around

Skorpinazzz

1 σχόλιο:

  1. Κάθε πρόβλημα έχει λύση όταν συναντάς τον κατάλληλο άνθρωπο! Μην φοβάστε ότι υπάρχει ένας εξαιρετικός μάγος και πνευματικός λύτης προβλημάτων που είναι σε θέση να τελειώσει το πρόβλημά σας. Θέλω να εκτιμήσω τον Dr Fady για την αποκατάσταση του γάμου μου με τη μαγεία του, Μετά από 1 χρόνο χωρισμού με τον σύζυγό μου, με τη βοήθεια του υπέροχου μάγου Dr Fady ο άντρας μου ήρθε σπίτι και τώρα είμαστε ευτυχισμένοι μαζί για τα καλά, για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ για Ο Dr Fady θεράπευσε επίσης κάθε είδους ασθένειες και όπως,

    1 ΔΗΛΩΣΗ ΑΓΑΠΗΣ
    2 WIN S EX ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
    3 ΦΡΟΥΤΕΣ GOMS
    4 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
    5 ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
    6 Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.
    7 ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
    8 HIV AIDS.
    9 ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ.
    10 MIROOD ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ.
    11 ΑΙΤΙΑ ΤΗΛΕΚΙΝΗΣΗΣ.
    ΛΟΤΤΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί του για τη βοήθειά σας μέσω: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ΑπάντησηΔιαγραφή