Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Η αλήθεια που κρύβεται?

     Πρέπει να παραδεχτώ ότι το ψέμα είναι η νέα μόδα τον τελευταίο καιρό και απ' ότι φαίνεται όλοι  την ακολουθούν!!! Ψέματα .. ψέματα .. ψέματα...




     Τον τελευταίο καιρό βρέθηκα μπλεγμένη σε αρκετές δυσάρεστες καταστάσεις! Σε δύο περιπτώσεις βρέθηκα ανάμεσα σε δύο φίλους οι οποίοι είχαν διαφορές... Και εκεί είναι το χειρότερο.. Είσαι στην μέση ενός τυφώνα και δεν ξέρεις προς τα πού να τρέξεις... Το καλύτερο είναι να μένεις στην απέξω και απλά να μην ασχοληθείς... Αλλά όταν ο τυφώνας έχει ήδη αρχίσει και εσύ είσαι στην μέση της καταστροφής τότε δεν μπορείς να ξεφύγεις τόσο εύκολα, για να μην πω και καθόλου! 

     Όταν δύο φίλοι σου έχουν πρόβλημα, εσύ πρέπει να καθίσεις να τους ακούσεις προσεκτικά και το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πεις και στους δύο την άποψή σου και από κει και πέρα ο καθένας αποφασίζει τι θα κάνει με την ζωή του! Όμως δεν είναι πάντα τόσο απλά τα πράγματα! Όταν  βρίσκεσαι σε μια κατάσταση που η μια πλευρά σου μιλάει για θάλασσα και η άλλη για βουνό τότε και εσύ δυσκολεύεσαι να αποφασίζεις για που θα τραβήξεις πλώρη!! Και τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα όταν μπλεχτείς και εσύ σε όλη αυτή την κατάσταση! 

     Άκουσα με προσοχή και τις δύο πλευρές .. και οι δύο ήταν πολύ διαφορετικές ... Ήταν σαν να άκουγα δύο διαφορετικές ιστορίες... Είναι τρομερό πόσα μπορεί να επινοήσει ένας ανθρώπινος νους, πόσες καταστάσεις και πόσα ψέματα μπορεί κάποιος να πει έτσι ώστε να φανεί ότι αυτός δεν έκανε τίποτα! Ποιόν έπρεπε να πιστέψω όμως εγώ?? Ποιός μου έλεγε την αλήθεια και ποιός όχι??? 




     Κάποιες φορές πρέπει να φύγεις μακριά από κάποιες καταστάσεις έτσι ώστε να σου δοθεί η ευκαιρία να συνοψίσεις τα δεδομένα σου και να καταλήξεις στα δικά σου συμπεράσματα... Άλλα όταν ο χρόνος δεν είναι με το μέρος σου και πρέπει να επιλέξεις άμεσα ποιο από τους δύο θα πιστέψεις τότε απλά επιλέγεις το μέρος αυτού που έχει περισσότερο την εκτίμησή σου και που πάντα ήταν εκεί για εσένα... 


    Απλά επέλεξα την αλήθεια που μου φαινόταν εμένα πιο λογική με βάση αυτά που ήξερα... Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αυτά που πιστεύω... Δεν ξέρω αν πήρα την σωστή απόφαση αλλά κάποιες φορές είναι καλά να αρκείσαι σε αυτά που ξέρεις... Δεν μου αρέσει να λέω ψέματα και ούτε θέλω να μου λένε... Αλλά όταν η  ολόκληρη αλήθεια δεν θα μου κάνει διαφορά με την μισή τότε θα προτιμήσω να μην ξέρω τα πάντα!!! Προτιμώ να ξέρω ότι χρειάζεται για να είμαι χαρούμενη και για να πάρω την σωστή απόφαση! Όταν η αλήθεια δεν θα μου προσφέρει ή δεν θα αλλάξει κάτι στην ζωή μου παρά να μου επιφέρει πόνο τότε προτιμώ να μην ξέρω τίποτα από ολα αυτά! Μου αρκούσε ότι δεν μπορούσα να τον εμπιστευτώ ξανά! Μπορεί να είμαι αρκετά καλή για να συγχωρέσω κάποιον, αλλά δεν είμαι αρκετά ηλίθια για να τον ξανά εμπιστευτώ!!



     Πιστεύω σε αυτά που θέλω να πιστέψω και πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι το κάνουν αυτό! Μπορεί να είναι κακό γιατί στην ουσία κλείνεις τα μάτια σου στην αλήθεια... Αλλά ποιά είναι η αλήθεια?? Και πότε είσαι σίγουρος ότι την ξέρεις?? Ότι ξέρεις όλη την αλήθεια?? Η αλήθεια έχει πολλά πρόσωπα... και πολλές φορές γίνεται πικρή και σκληρή! Ποτέ δεν είσαι σίγουρος ποια είναι η πραγματική αλήθεια... Προτιμώ έτσι να ξέρω όσα χρειάζονται, να πιστεύω στους ανθρώπους που εκτιμώ και πιστεύω ότι δεν θα μου έκρυβαν κάτι που πρέπει να μάθω και πάνω απ' όλα πιστεύω στο ένστικτό μου που ποτέ δεν μου λέει ψέματα! 

    Το πιο πιστό γνώρισμα της αλήθειας είναι η απλότητα και η σαφήνεια... Το ψέμα είναι πάντα περίπλοκο, πολύλογο και έχει εξεζητημένο ύφος. Στο τέλος όλα λάμπουν.. τίποτα δεν μένει κρυφό!!! Αργά ή γρήγορα όλα παίρνουν το δρόμο τους και εσύ καλό είναι να έχεις διαλέξει τουλάχιστον αυτόν που ξέρεις ότι δεν θα σε αφήσει μόνο σου στο τέλος της διαδρομής!

     Η εμπιστοσύνη είναι η βάση για όλα τα είδη σχέσεων! Πρέπει να εμπιστεύεσαι αυτόν που αγαπάς ή  καλύτερα αγάπα αυτόν που θα εμπιστεύεσαι!! Όσο για αυτούς που λένε ψέματα η τιμωρία τους δεν είναι ότι δεν θα τους πιστεύει κανένας αλλά ότι αυτοί δεν θα μπορέσουν να πιστέψουν κανένα ποτέ!!



With love,
Skorpinazzz...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου