Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η αρρώστια που λέγετε ζήλεια!!!

     Some people come into your life and leave footprints in your heart and some others just come to ruin your life and then leave you alone!!!!! Δεν ξέρω αν αυτό το είπε κάποιος... αλλά το λέω εγώ τώρα!! :)

     Συχνά αναρωτιέμαι τι συμβαίνει με αρκετούς ανθρώπους!!! Πολλές φορές μπήκα στον κόπο να μπω στο μυαλό ανθρώπων που είχαμε διαφωνίες ή απλά διαφορετικές απόψεις... Εντάξει μπορώ να δεχτώ κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από μένα... δεν είμαι ισχυρογνώμον (όχι σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστο) και προσπαθώ να μην είμαι ποτέ απόλυτη και να δίνω ευκαιρία σε άλλους να μου πουν τη γνώμη τους... Αλλά την ζήλεια δεν την δικαιολογώ με τίποτα και ιδικά την ζήλεια σε μια φιλία!!! Πώς είναι δυνατό να υπάρχει τόση ζήλεια μέσα σε μια σχέση, η οποία να την σκοτώνει στο τέλος??? Γιατί οι άνθρωποι να μην έχουν εμπιστοσύνη στον άνθρωπό τους από την στιγμή που ο άνθρωπος τους είναι πιστός και αφοσιωμένος σε κείνον... Και γενικά σε όλα τα είδη σχέσεων... Από την στιγμή που υπάρχει η αγάπη και η εμπιστοσύνη, από την στιγμή που δεν προκαλεί κανείς καταστάσεις τότε γιατί υπάρχει η ζήλεια??? Πως μπορείς να λες ότι αγαπάς τον άλλο, πως είναι φίλος σου και όμως να του κάνεις τόσο μεγάλο κακό με την ζήλεια σου?!?!?

     Είμαστε σε μια σχέση και λόγω ζήλειας την σκοτώνουμε σιγά-σιγά!!! Και δεν μιλώ για τις περιπτώσεις που όντως ο ένας είναι άπιστος στον άλλο ή έκανε κάτι που δεν έπρεπε, εγώ μιλάω για μια σχέση που δεν δίνει ο ένας αφορμές στον άλλο και απλά ο ένας επηρεάζεται από το περιβάλλον του και από τί του λένε οι φίλοι του και οι γνωστοί του!!!  Πολύς  κόσμος είναι πραγματικά κακός, δεν το πίστευα αυτό παλιά αλλά τώρα ναι!!! Και με τα λόγια τους ή και τις πράξεις τους καταστρέφουν την μαγεία της σχέσης άλλων, ενώ θα έπρεπε να αφήσουν τα ζευγαράκια να ζήσουνε τον έρωτά τους χωρίς να τους βάζουν λόγια στο μυαλό τους!!!

     Ακόμη και στην φιλία συμβαίνει αυτό!!! Πολλοί άνθρωποι είναι εγωκεντρικοί!!! Θέλουν απλά να είναι το κέντρο του κόσμου!! Θέλουν όλοι να ασχολούνται μόνο μαζί τους και με κανένα άλλον!!! Προσπαθούν να κερδίσουν την κατάλληλη σημασία από όλους χωρίς να υπολογίζουν τους άλλους τριγύρω τους!!! Θα τους ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος να προσπαθούν να πουν το καλύτερο αστείο σε μια παρέα, την πιο συναρπαστική ιστορία, ένα περιστατικό που θα αφήσει τους άλλους άφωνους!!! Όχι δεν είναι τόσο ενδιαφέρουσα η ζωή τους απλά έχουν και ένα άλλο ''χάρισμα'' εκτός από το να ζηλεύουν... ξέρουν να ''κλέβουν'' την παράσταση αλλά και τις ζωές των άλλων!!!

     Έρχονται στην ζωή σου, γίνονται φίλοι σου, κολλητοί σου ή η σχέση σου... και πριν το καταλάβεις γίνονται ένα μαζί σου!!! Ίδιες συνήθειες, κάνετε τα ίδια πράγματα, ντύνεστε παρόμοια βγαίνετε με τους ίδιους ανθρώπους και στο τέλος ξεχνάς ποιός είσαι εσύ τελικά από αυτούς τους 2!! Μια μέρα ξυπνάς και λες ότι πρέπει να βάλετε μια γραμμή ανάμεσα σας και τότε αρχίζει η ζήλεια και ο ανταγωνισμός!

     Αυτό γίνεται κυρίως ανάμεσα στις φιλίες!!!  Ξεκινάνε να σε ανταγωνίζονται σε όλα ... Πρέπει να έχουν περισσότερους φίλους, πρέπει να είναι πιο αγαπητοί από σένα και πιο συμπαθείς στους άλλους! Πρέπει αυτοί να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από σένα  και σ 'αυτούς μόνο πρέπει να συμβαίνουν συναρπαστικά πράγματα!!!  Σου κλέβουν τις ιδέες σου, τις σκέψεις σου , το στυλ σου ακόμα και τον χαρακτήρα σου!!! Σου κλέβουν την ζωή σου!!! Γίνονται σκιά σου! Γίνονται η κόλασή σου... Σε απομακρύνουν από τους φίλους σου και προσπαθούν να τους κάνουν δικούς τους. Δεν σε αφήνουν να έχεις σχέση με κανένα μήπως και έχεις μετά κάποιον άλλο εσύ σε προτεραιότητα και για να μην μείνουν μόνοι, φυσικά επειδή θέλουν αποκλειστικότητα!!!  Εσύ τους εμπιστεύεσαι και αυτοί σου καταστρέφουν την ζωή!!! Σε κάνουν μέχρι και να χωρίσεις με τον άνθρωπό σου και να σου κλείσουν όλες τις πόρτες στην ζωή σου απλά για να είναι μόνο αυτοί μαζί σου και για να μην μείνουν ποτέ αυτοί μόνοι!!!! Θέλουν πάντα να είναι πρώτοι στις ζωές των άλλων και όλοι να ζουν μόνο για αυτούς!!!

     Όχι δεν υπερβάλλω!! Συμβαίνουν αυτά!!! Και δυστυχώς έτυχε και σε μένα!!! Λέω δυστυχώς γιατί είναι σαν ταινία τρόμου αυτή η κατάσταση!!! Έφτασα σε σημείο να λέω ότι ίσως εγώ τα βλέπω έτσι και ότι ίσως να είμαι υπερβολική αλλά όχι... δεν το πίστευα μέχρι που είδα την αλήθεια κατάματα!!!

     Ναι, υπάρχουν άνθρωποι που έρχονται στην ζωή σου και αφήνουν σημάδια στην καρδιά σου που ποτέ δεν τους ξεχνάς ότι και να έγινε μεταξύ σας!!! Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που έρχονται στην ζωή σου, την κάνουν ερείπιο και στο τέλος σε αφήνουν μόνο και ήσυχο!!! Φεύγουν έτσι απλά μια μέρα γιατί βρήκαν ένα παιχνιδάκι να παίζουν επιτέλους!!!

     Αυτό που λέω πάντα είναι ότι πρέπει να κρατάμε τα καλά απο κάθε σχέση, είτε φιλική είτε ερωτική σχέση... Πρέπει να θυμόμαστε μόνο τις καλές στιγμές γιατί μόνο αυτές έχουν αξία!!! Και σίγουρα μέσα από κάθε σχέση κάτι καλό βγαίνει, κάτι μαθαίνεις από αυτή και έτσι την επόμενη φορά ξέρεις πως θα χειριστείς παρόμοια κατάσταση!!! Και εξάλλου αν δεν συναντήσουμε τα χειρότερα στην ζωή μας, τότε πως θα καταλάβουμε τα ωραία και τα καλά που θα μας έρθουν και πώς θα τα εκτιμήσουμε αλλιώς?

     Δεν πειράζει που μου έκλεισες κάποιες πόρτες στην ζωή μου... Δεν πειράζει που φεύγεις τώρα μετά από όλα όσα έκανες και παίρνεις μαζί σου τον άνθρωπο που ήταν πιο πολύ κοντά μου τον τελευταίο καιρό, αυτή την περίοδο που τον είχα πιο πολύ ανάγκη... Τον μόνο άνθρωπο που ήθελα να έχω εδώ μαζί μου τώρα!!! Σε ευχαριστώ όμως για τα καλά που έκανες για μένα!!! Χάρη σε 'σένα έζησα μαζί του την χαρά έστω για λίγο... εσύ μου τον έφερες και εσύ μου τον παίρνεις...



Video: Mixalis Xatzigiannis -Omorfi mera

     ....Εγώ είμαι δυνατή όμως και θα συνεχίσω την ζωή μου γιατί έτσι έμαθα!!!! Ξέρω πως θα έχω κι άλλες ευκαιρίες, ξέρω ότι θα έρθουν άλλες καλύτερες μέρες!!! ; ) Ξέρω ότι αύριο ο ουρανός θα είναι πιο φωτεινός!!!! ;) :)

     Δεν φοβάμαι για μένα εγώ αντέχω!!! Για 'σένα νε φοβάμαι , που πάντα θα ψάχνεις την προσωπική σου χαρά στην ζωή των άλλων!!!

Καλή τύχη μόνο σου εύχομαι!!! Θα την χρειαστείς εκεί που πας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου