Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Unfaitful ... Η άλλη πλευρά του νομίσματος

       Unfaithful...
     Για αυτό το συγκεκριμένο θέμα υπάρχουν δυο βασικές πλευρές. Η μία πλευρά του νομίσματος είναι ο απατημένος και η άλλη αυτός που απατά!!!

     Πόσο αληθινό αυτό το τραγούδι... Το ακούω ξανά και ξανά... Η συγκάτοικος μου είναι έτοιμη να με σκοτώσει επειδή το χέρι μου δεν λέει να κουνηθεί από το κουμπί του repeat! Όταν το ακούω με κάνει να κοιτάζω πίσω στο παρελθόν μου.... Τις σχέσεις που είχα, τους ανθρώπους που πλήγωσα και που με πλήγωσαν!!!  Πολλές φορές κάθομαι και σκέφτομαι τι έχει συμβεί τα τελευταία 7 χρόνια... (από τον καιρό που μπήκα στο παιχνίδι του φλερτ και των σχέσεων!). 




Video: Rihanna - Unfaithful


     Δεν είμαι μεγάλη αρκετά για να έχω πολλές ιστορίες να πω... δεν έχω κάνει κάτι τόσο κακό, δεν είμαι τέρας ακόμη τουλάχιστο... :P Ούτε έχω όμως πληγωθεί (αρκετά) έτσι ώστε να απογοητευτώ από έρωτες και από τις σχέσεις αλλά είχα αρκετές  για να με δοκιμάσουν και για να πειραματιστώ έτσι ώστε να ξέρω τι θέλω από μια σχέση... Έχω μια άλλη νοοτροπία εγώ... Σκέφτομαι πολύ διαφορετικά από τους περισσότερους, λαμβάνω διαφορετικά την κάθε κατάσταση και αντιδρώ πολύ διαφορετικά σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίζω!!! Ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω πολλές φορές ποιά θα είναι η αντίδρασή μου και τι θα κάνω μετά!! Δεν λέω ότι είμαι σωστή, πολλές φορές κάνω πολλά λάθη! Πολλές φορές αντιδρώ λάθος και παίρνω καταστάσεις πολύ διαφορετικά από ότι πρέπει να τις πάρω... Η κινητήρια δύναμη του εαυτού μου είναι το εγώ μου! Αυτό καθορίζει τι αποφάσεις θα πάρω... Λυπάμαι που το λέω κι όμως είναι αλήθεια! 

     Λυπάμαι γιατί αυτή είναι και η αιτία που πληγώνω ανθρώπους πολύ συχνά!! Προσπαθώ να μην πληγωθώ και μόνο και μόνο στην ιδέα ότι κάποιος θα παίξει μαζί μου τρελαίνομαι... Έτσι έμαθα να μην πιστεύω κανένα χωρίς αποδείξεις και να μην πέφτω εύκολα με τα ωραία λόγια!!!  Αυτό είναι κάτι που έχω υιοθετήσει εδώ και καιρό! Όχι δεν είναι και πολύ καλό αυτό!!!! Είναι ότι χειρότερο όταν υπάρχει σε μεγάλο βαθμό!!! Δεν εκτιμώ εύκολα καταστάσεις... Παίρνω πολλές καταστάσεις δεδομένες και δεν βλέπω πόσο προσπαθεί κάποιος να με ευχαριστήσει!!!  Έχω κάτι πραγματικά καλό και απλά δεν το εκτιμώ και πάντα γυρεύω το κάτι που δεν έχω!!! Μπορώ να είμαι άνετα η Rhianna στο video clip! ( καλά έχουμε κάποιες μικρές διαφορές με την κοπέλα :P αλλά το point είναι το ίδιο...)... Δεν απάτησα ποτέ κυριολεκτικά κάποιον, αλλά δεν νιώθω ότι είμαι και πιστή στις σχέσεις μου.... Δεν είναι απάτη να μην νιώθεις ερωτευμένος και να δείχνεις ότι είσαι? Δεν είναι απάτη να μην χαίρεσαι που σου έκανε μια έκπληξη και εσύ να κάνεις ότι είσαι γεμάτος από χαρά? Ή να σου λέει ωραία λόγια και εσένα πραγματικά να σου αρέσουν αλλά να μην σε αγγίζουν και να μην σε συγκινούν??? Ή να σου λέει κάποιος λόγια αγάπης και εσύ απλά να απαντάς τυπικά, γιατί αλήθεια το εκτιμάς όμως δεν σε συγκινούν και ιδιαίτερα... =/  Και δεν λέω έχεις αισθήματα για τον άνθρωπο που είναι δίπλα σου απλά όμως δεν  σε συγκινούν πολλά πράγματα και τουλάχιστο όχι τόσο εύκολα!?! Δεν είναι αυτό απάτη??? Και αν είναι, τότε τι γίνεται??? Είμαι η μόνη που νιώθω έτσι? Έχω κάποιο πρόβλημα?? Υπάρχει φάρμακο που να μπορώ να πάρω έτσι ώστε να γίνω και εγώ φυσιολογικός άνθρωπος??? Έχω κουραστεί να πληγώνω ανθρώπους... Έχω κουραστεί να μην μπορώ να αφεθώ σε μια σχέση... Έχω την ανάγκη να νιώσω και να πιστέψω σε κάποιον... Να μου πει λόγια αγάπης και να του το ανταποδώσω όμως αυτή την φορά να το εννοώ....  Δεν πιστεύω ότι είμαι η μόνη που αισθάνεται έτσι... Υπάρχουν πάρα πολλοί εκεί έξω που νιώθουν το ίδιο... που απλά περιμένουν το κάτι ξεχωριστό που θα κάνει τον κόσμο τους άνω κάτω!!!

     Δεν είμαι απογοητευμένη από την ζωή, δεν έχω πέσει σε κατάθλιψη ή κάτι τέτοιο, με τίποτα! Απλά κτίζω ένα περιβάλλον γύρω μου safe έτσι ώστε να μην μου το γκρεμίσει κανείς και στο οποίο να ξέρω ότι θα μπορώ να ζήσω μέσα!!! Και ναι έχω γνωρίσει τον ''έρωτα'' καμιά δυο φορές, το πρόβλημα είναι ότι δεν βρήκα τον κατάλληλο, αλλά πιστεύω ότι απλά δεν είμαι και έτοιμη για σχέση....

     Όμως πρέπει να παραδεχτώ ότι η ζωή δεν είναι έτσι... φτιάχτηκε για να κάνουμε λάθη και να ζούμε με αυτά!!! Φτιάχτηκε για να ρισκάρουμε και να αποκτούμε με κάθε τρόπο αυτά που θέλουμε και να φτάνουμε τους στόχους μας!!! Και το κυριότερο είναι ότι ο κόσμος φτιάχτηκε με ένα πρότυπο.. τον Αδάμ και την Εύα!!! Είναι από την φύση μας, βαθιά αποθηκευμένο στο DNA μας, ότι είμαστε φτιαγμένοι για να είμαστε 2 μαζί!!! Και πιστεύω ότι υπάρχει το άλλο μας μισό, σε αυτό ελπίζω τουλάχιστο!!! Πιστεύω ότι ακόμη και ο πιο δυνατός και σκληρός άνθρωπος μεταμορφώνετε σε μικρό παιδί όταν βρει τον κατάλληλο!!! Δεν υπάρχει φάρμακο για την αρρώστια μου αλλά ξέρω καλά ότι υπάρχει αντίδοτο το οποίο λέγεται  αγάπη!!!! Αληθινή αγάπη!!! Την οποία εύχομαι να συναντήσω σύντομα γιατί όλοι χρειάζονται να νιώσουν αυτό τον κόμπο στο στομάχι και να ερωτευτούν χωρίς περιορισμούς και όρια!!!

     Αλλά μέχρι να έρθει εκείνη η μέρα είναι λάθος να είσαι σε μια σχέση απλά και μόνο για να μην είσαι μόνος ή απλά για να πειραματίζεσαι!! Είναι κρίμα να παίζεις με τις ζωές των άλλων απλά γιατί προσπαθείς να βρεις τον εαυτό σου μέσα από μια σχέση ή επειδή θέλεις κάτι διαφορετικό! Είναι λάθος να μην υπολογίζεις αυτόν που είναι δίπλα σου, ιδικά όταν για αυτόν είσαι τα πάντα!!! Μακάρι αυτά να τα είχα στο μυαλό μου καιρό πριν... Μακάρι να μην είχα πληγώσει κάποιους ανθρώπους με την συμπεριφορά μου και την αδιαφορία μου.... Μακάρι ... αλλά τώρα ξέρω.... Τώρα ξέρω πως πρέπει μόνη μου να βρω τον εαυτό μου και μόνη μου να ξεπεράσω κάθε φόβο μου!!!

Αυτοί οι στίχοι σε κάνουν απλά να ανατριχιάζεις!! :

"And I know that he knows I'm unfaithful....
And it kills him inside!!!!
To know that I am happy with some other guy...
I can see him dying!!!

I don't wanna do this anymore!!!
I don't wanna be the reason why...
Everytime I walk out the door...
I see him die a little more inside!!!
I don't wanna hurt him anymore!!!
I don't wanna take away his life!!!
I don't wanna be...
A murderer ''
  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου